آ
-
آذرکردار، ژیلا
بررسی عوامل انگیزشی و بازدارنده مؤثر بر آموزش تربیتبدنی در مدارس [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 79-93]
-
آرام فر، بهنوش
اثربخشی آموزش هوش معنوی بر مقابله با استرس و ارتباط مؤثر دانشآموزان [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 109-125]
-
آیتی، محسن
نقش استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در توسعه حرفه ای دبیران زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 127-140]
ا
-
ابراهیمی، سجاد
نقش نگرش مذهبی و سبک زندگی اسلامی در پیش بینی میزان پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی ایران در دانش آموزان [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 59-73]
-
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
آزمون روابط علی اضطراب تحصیلی بر اساس ادراک محیط کلاس با میانجی سبکهای مقابلهای در دانشآموزان [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 53-69]
-
احمدی، سید علی اکبر
تبیین و ارائه مدل بهبود همدلی سازمانی در سازمان سنجش آموزش کشور با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 171-197]
-
اسلامی هرندی، فاطمه
شناسایی مؤلفه های عدالت آموزشی در آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 55-75]
-
اعتماد اهری، علاء الدین
طراحی برنامه درسی با رویکرد جهانیشدن و حفظ هویت فرهنگی و اعتبارسنجی آن از دیدگاه متخصصان [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 77-95]
-
افشاری نیا، کریم
اثربخشی آموزش هوش معنوی بر مقابله با استرس و ارتباط مؤثر دانشآموزان [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 109-125]
-
اکبری، احمد
شناسایی و اولویتگذاری عوامل مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 133-152]
-
اکبری، تقی
سنجش میزان محرومیت مناطق آموزشوپرورش استان اردبیل و ارائه راهبردهایی بهمنظور نیل به توسعه پایدار آموزشی [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 97-114]
-
الهامیان، نگار
طراحی الگوی اجرای برنامه درسی تربیتمعلم مبتنی بر اسناد تحولی آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 145-161]
-
امیرخانی، امیرحسین
تبیین و ارائه مدل بهبود همدلی سازمانی در سازمان سنجش آموزش کشور با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 171-197]
-
امین بیدختی، علی اکبر
تدوین الگوی شکلگیری انتقال یادگیری به محیط کار در برنامههای توسعه منابع انسانی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 37-51]
-
امین بیدختی، علی اکبر
ارائه مدلی جهت بهبود کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای: با توجه به الزامات اقتصاد مبتنی بر دانش [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 41-54]
ب
-
بافنده زنده، علیرضا
شناسایی عوامل موثر برکاهش کارآموزان آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 105-119]
-
باقری، نسرین
آزمون روابط علی اضطراب تحصیلی بر اساس ادراک محیط کلاس با میانجی سبکهای مقابلهای در دانشآموزان [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 53-69]
-
بهرامی، هادی
اثر بخشی آموزش تفکر مثبت نگر بر تنظیم شناختی هیجان و اهمال کاری در دانش اموزان دختر دوره دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 23-40]
-
بهشتی، سعید
تأثیر برنامهی آموزشی فلسفه برای کودکان بر میزان مهارت استدلال دانشآموزان پسر [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 23-33]
پ
-
پارسا معین، کورش
چالشها و نارساییهای پذیرش و کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن . [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 67-78]
-
پرتوی، اصغر
نقش نگرش مذهبی و سبک زندگی اسلامی در پیش بینی میزان پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی ایران در دانش آموزان [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 59-73]
ت
-
تقوائی نیا، علی
تأثیر مربیگری شناختی رفتاری بر کمالگرایی منفی و خود ناتوانسازی تحصیلی دانشآموزان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 95-110]
-
توکل، محمد
عوامل و پیامدهای جامعه شناختی تقاضای اجتماعی برای تحصیل در دوره دکتری در دهه اخیر در ایران [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 7-25]
ج
-
جباری، مهدی
شناسایی و اولویتگذاری عوامل مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 133-152]
-
جعفری، طیبه
پیشبینی اضطراب امتحان بر اساس ابعاد دشواری در تنظیم هیجان در دانشآموزان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 111-122]
چ
-
چنگایی، مهتاب
موفقیت یا عدم موفقیت تحصیلی: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 75-91]
ح
-
حاتمی، جواد
تأثیر محیط یادگیری مشارکتی آنلاین مبتنی بر بازخورد همتا و آموزش استدلال ورزی بر کیفیت نگارش و بازخورد استدلالی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 27-44]
-
حاتمی، حمیدرضا
اثر بخشی آموزش تفکر مثبت نگر بر تنظیم شناختی هیجان و اهمال کاری در دانش اموزان دختر دوره دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 23-40]
-
حاجی حسین نژاد، غلامرضا
طراحی الگوی اجرای برنامه درسی تربیتمعلم مبتنی بر اسناد تحولی آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 145-161]
-
حامدی نسب، صادق
نقش استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در توسعه حرفه ای دبیران زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 127-140]
-
حسنی، محمد
سنجش میزان محرومیت مناطق آموزشوپرورش استان اردبیل و ارائه راهبردهایی بهمنظور نیل به توسعه پایدار آموزشی [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 97-114]
-
حسین زاده تقوایی، مرجان
اثربخشی آموزش حل مسئله بر کیفیت زندگی و حل مسئله اجتماعی دختران تیزهوش با موفقیت کمتر از حد انتظار [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 93-108]
-
حسینی، سعیده السادات
اثربخشی آموزش هوش معنوی بر مقابله با استرس و ارتباط مؤثر دانشآموزان [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 109-125]
-
حسینی لرگانی، مریم
بررسی عوامل اثر گذار بر فرسودگی تحصیلی از دیدگاه دانشجویان و اعضای هیأت علمی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 141-154]
-
حیدری، الهام
بررسی روابط بین فرهنگ تحقیقاتی دانشگاه و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: نقش واسطه گری توانمندی نگارش علمی [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 7-21]
د
-
درتاج، اکرم
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر برتوانمندسازی مدیران هنرستانهای فنیوحرفهای استان کرمان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 7-22]
-
دلاور، علی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر برتوانمندسازی مدیران هنرستانهای فنیوحرفهای استان کرمان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 7-22]
ر
-
رحمانی، جعفر
طراحی و ارائه چارچوب مفهومی و مدل دانشگاه کارآفرین بر اساس نظریه داده بنیادِ سیستماتیک [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 115-132]
-
رحیمیان، حمید
مدل پاسخگویی اثربخش دانشگاه های دولتی: مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 7-22]
-
رحیمیان بوگر، اسحق
تأثیر مربیگری شناختی رفتاری بر کمالگرایی منفی و خود ناتوانسازی تحصیلی دانشآموزان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 95-110]
-
رستمی، کاوه
تأثیر برنامهی آموزشی فلسفه برای کودکان بر میزان مهارت استدلال دانشآموزان پسر [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 23-33]
-
رضایی پور الماسی، مارال
تأثیر واقعیت مجازی بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه دهم در درس شیمی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 157-171]
-
رفیعی پور، امین
پیشبینی اضطراب امتحان بر اساس ابعاد دشواری در تنظیم هیجان در دانشآموزان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 111-122]
-
رفیعی پور، رامین
پیش بینی خودمهارگری بر اساس هیجانخواهی و خودمیان بینی؛ نقش میانجی گرانه ی سبکهای مقابله ای دانشآموزان [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 153-170]
ز
-
زنگی آبادی، معصومه
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان ناسازگار [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 71-87]
س
-
سامری، مریم
سنجش میزان محرومیت مناطق آموزشوپرورش استان اردبیل و ارائه راهبردهایی بهمنظور نیل به توسعه پایدار آموزشی [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 97-114]
-
سبحانی، لیلا
پیش بینی خودمهارگری بر اساس هیجانخواهی و خودمیان بینی؛ نقش میانجی گرانه ی سبکهای مقابله ای دانشآموزان [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 153-170]
-
سپاه منصور، مژگان
مقایسه اثربخشی آموزش خود تنظیمی شناختی و آموزش فناوری اطلاعات برهوش سازمانی کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 141-155]
-
سلطانی، اصغر
رابطه برداشتها از یادگیری و رویکردهای مطالعه و یادگیری در دانشجویان: یک تحلیل مدلسازی معادله ساختاری [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 123-143]
-
سلیمانی، الهام سادات
تدوین الگوی شکلگیری انتقال یادگیری به محیط کار در برنامههای توسعه منابع انسانی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 37-51]
-
سلیمی، حسین
موفقیت یا عدم موفقیت تحصیلی: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 75-91]
ش
-
شاکری حسین آباد، محسن
مدل پاسخگویی اثربخش دانشگاه های دولتی: مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 7-22]
-
شریعتمدار، آسیه
موفقیت یا عدم موفقیت تحصیلی: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 75-91]
-
شریعتی، فرهاد
ارائه مدلی جهت بهبود کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای: با توجه به الزامات اقتصاد مبتنی بر دانش [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 41-54]
-
شریفی، حسن پاشا
نقش واسطهای انگیزش تحصیلی در رابطه بین سرمایههای روانشناختی و فرسودگی تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 49-66]
-
شریفی، نسترن
نقش واسطهای انگیزش تحصیلی در رابطه بین سرمایههای روانشناختی و فرسودگی تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 49-66]
-
شعاع اردبیلی، فرزان
طراحی و ارائه چارچوب مفهومی و مدل دانشگاه کارآفرین بر اساس نظریه داده بنیادِ سیستماتیک [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 115-132]
-
شفقتی، سعید
پیشبینی اضطراب امتحان بر اساس ابعاد دشواری در تنظیم هیجان در دانشآموزان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 111-122]
-
شفیعی، ایران
اثر بخشی آموزش تفکر مثبت نگر بر تنظیم شناختی هیجان و اهمال کاری در دانش اموزان دختر دوره دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 23-40]
-
شهراسبی، رحمن
تبیین و ارائه مدل بهبود همدلی سازمانی در سازمان سنجش آموزش کشور با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 171-197]
-
شهریاری احمدی، منصوره
مقایسه اثربخشی آموزش خود تنظیمی شناختی و آموزش فناوری اطلاعات برهوش سازمانی کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 141-155]
-
شیخ الاسلامی، علی
پیشبینی قصد کارآفرینی دانشجویان براساس سرمایهی روانشناختی و انطباقپذیری مسیر شغلی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 89-103]
-
شیخ شعاعی، مهلا
رابطه برداشتها از یادگیری و رویکردهای مطالعه و یادگیری در دانشجویان: یک تحلیل مدلسازی معادله ساختاری [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 123-143]
-
شیرانی بیدآبادی، ناهید
شناسایی و اعتباربخشی مؤلفههای برنامه مطلوب آموزش ریاضی پیش از دبستان و تحلیل محتوای کتب مربوط [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 23-36]
ص
-
صادقی، حسین
پیش بینی خودمهارگری بر اساس هیجانخواهی و خودمیان بینی؛ نقش میانجی گرانه ی سبکهای مقابله ای دانشآموزان [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 153-170]
-
صادقی، مسعود
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان ناسازگار [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 71-87]
ع
-
عابدی، احمد
شناسایی و اعتباربخشی مؤلفههای برنامه مطلوب آموزش ریاضی پیش از دبستان و تحلیل محتوای کتب مربوط [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 23-36]
-
عابدینی، علی
پیشبینی اضطراب امتحان بر اساس ابعاد دشواری در تنظیم هیجان در دانشآموزان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 111-122]
-
عباس پور، عباس
مدل پاسخگویی اثربخش دانشگاه های دولتی: مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 7-22]
-
عباس پور، عباس
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر برتوانمندسازی مدیران هنرستانهای فنیوحرفهای استان کرمان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 7-22]
-
عبدالهی، حسین
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر برتوانمندسازی مدیران هنرستانهای فنیوحرفهای استان کرمان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 7-22]
-
عبدی، علی
کلاس معکوس: کارایی آموزشی و تأثیر آن بر عملکرد درسی و بار شناختی ادراک شده دانشجویان(مورد مطالعه: درس فناوری اطلاعات در روانشناسی، دانشگاه پیام نور) [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 45-58]
-
عسکری، محمد رضا
مقایسه درگیری تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت در دانشآموزان تیزهوش دختر و پسر [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 35-48]
غ
-
غفاری، سعید
پیش بینی خودمهارگری بر اساس هیجانخواهی و خودمیان بینی؛ نقش میانجی گرانه ی سبکهای مقابله ای دانشآموزان [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 153-170]
ف
-
فتحی، جلیل
اثربخشی آموزش زبان با کمک مودل برعملکرد درک مطلب زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 121-139]
-
فراستخواه، مقصود
مدل پاسخگویی اثربخش دانشگاه های دولتی: مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 7-22]
-
فرحبخش، کیومرث
موفقیت یا عدم موفقیت تحصیلی: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 75-91]
-
فردانش، هاشم
تأثیر محیط یادگیری مشارکتی آنلاین مبتنی بر بازخورد همتا و آموزش استدلال ورزی بر کیفیت نگارش و بازخورد استدلالی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 27-44]
-
فیاض، ایراندخت
تأثیر برنامهی آموزشی فلسفه برای کودکان بر میزان مهارت استدلال دانشآموزان پسر [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 23-33]
ق
-
قاسمی، کبری
طراحی برنامه درسی با رویکرد جهانیشدن و حفظ هویت فرهنگی و اعتبارسنجی آن از دیدگاه متخصصان [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 77-95]
-
قدم پور، عزت اله
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان ناسازگار [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 71-87]
ک
-
کازرونی شامیری، هادی
نقش آموزشهای مجازی و حاکمیت فنآوری اطلاعات در شایستهسالاری مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 155-169]
-
کاکابرایی، کیوان
اثربخشی آموزش هوش معنوی بر مقابله با استرس و ارتباط مؤثر دانشآموزان [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 109-125]
-
کرانی، مهدی
تأثیر مربیگری شناختی رفتاری بر کمالگرایی منفی و خود ناتوانسازی تحصیلی دانشآموزان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 95-110]
-
کرمی، مرتضی
تدوین الگوی شکلگیری انتقال یادگیری به محیط کار در برنامههای توسعه منابع انسانی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 37-51]
-
کریمی، فریبا
شناسایی مؤلفه های عدالت آموزشی در آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 55-75]
-
کریمیانپور، غفار
پیشبینی قصد کارآفرینی دانشجویان براساس سرمایهی روانشناختی و انطباقپذیری مسیر شغلی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 89-103]
-
کشاورزی، فهیمه
بررسی روابط بین فرهنگ تحقیقاتی دانشگاه و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: نقش واسطه گری توانمندی نگارش علمی [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 7-21]
-
کوشازاده، علی
شناسایی و اولویتگذاری عوامل مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 133-152]
-
کوشازاده، فاطمه
شناسایی و اولویتگذاری عوامل مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 133-152]
-
کیان، مرجان
طراحی الگوی اجرای برنامه درسی تربیتمعلم مبتنی بر اسناد تحولی آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 145-161]
-
کیانی، عارفه
پیشبینی قصد کارآفرینی دانشجویان براساس سرمایهی روانشناختی و انطباقپذیری مسیر شغلی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 89-103]
ل
-
لطیفی، سعید
تأثیر محیط یادگیری مشارکتی آنلاین مبتنی بر بازخورد همتا و آموزش استدلال ورزی بر کیفیت نگارش و بازخورد استدلالی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 27-44]
م
-
مجتبایی، مینا
آزمون روابط علی اضطراب تحصیلی بر اساس ادراک محیط کلاس با میانجی سبکهای مقابلهای در دانشآموزان [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 53-69]
-
محمدزاده، بهبود
شناسایی عوامل موثر برکاهش کارآموزان آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 105-119]
-
محمدی جاوید، شهین
مقایسه اثربخشی آموزش خود تنظیمی شناختی و آموزش فناوری اطلاعات برهوش سازمانی کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 141-155]
-
مرادی، جلیل
بررسی عوامل انگیزشی و بازدارنده مؤثر بر آموزش تربیتبدنی در مدارس [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 79-93]
-
مرادی، سعید
نقش آموزشهای مجازی و حاکمیت فنآوری اطلاعات در شایستهسالاری مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 155-169]
-
مرزوقی، رحمت اله
بررسی روابط بین فرهنگ تحقیقاتی دانشگاه و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: نقش واسطه گری توانمندی نگارش علمی [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 7-21]
-
مطهری نژاد، حسین
رابطه برداشتها از یادگیری و رویکردهای مطالعه و یادگیری در دانشجویان: یک تحلیل مدلسازی معادله ساختاری [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 123-143]
-
معقول، علی
شناسایی و اولویتگذاری عوامل مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 133-152]
-
مفیدی، فرخنده
تأثیر برنامهی آموزشی فلسفه برای کودکان بر میزان مهارت استدلال دانشآموزان پسر [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 23-33]
-
مقامی، حمیدرضا
تأثیر واقعیت مجازی بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه دهم در درس شیمی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 157-171]
-
مکوندی، بهنام
مقایسه درگیری تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت در دانشآموزان تیزهوش دختر و پسر [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 35-48]
-
مکی آل آقا، بدیع الزمان
طراحی برنامه درسی با رویکرد جهانیشدن و حفظ هویت فرهنگی و اعتبارسنجی آن از دیدگاه متخصصان [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 77-95]
-
ملکی، حسن
تأثیر برنامهی آموزشی فلسفه برای کودکان بر میزان مهارت استدلال دانشآموزان پسر [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 23-33]
-
مهاجران، بهناز
سنجش میزان محرومیت مناطق آموزشوپرورش استان اردبیل و ارائه راهبردهایی بهمنظور نیل به توسعه پایدار آموزشی [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 97-114]
-
مهدی زاده، منصوره
عوامل و پیامدهای جامعه شناختی تقاضای اجتماعی برای تحصیل در دوره دکتری در دهه اخیر در ایران [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 7-25]
-
موسوی، میرنجف
سنجش میزان محرومیت مناطق آموزشوپرورش استان اردبیل و ارائه راهبردهایی بهمنظور نیل به توسعه پایدار آموزشی [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 97-114]
-
موسی پور، نعمت الله
طراحی الگوی اجرای برنامه درسی تربیتمعلم مبتنی بر اسناد تحولی آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 145-161]
-
موغلی، علیرضا
تبیین و ارائه مدل بهبود همدلی سازمانی در سازمان سنجش آموزش کشور با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 171-197]
-
میر شاه جعفری، سید ابراهیم
شناسایی و اعتباربخشی مؤلفههای برنامه مطلوب آموزش ریاضی پیش از دبستان و تحلیل محتوای کتب مربوط [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 23-36]
ن
-
نادی، محمدعلی
شناسایی مؤلفه های عدالت آموزشی در آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 55-75]
-
نجفی، محمود
تدوین الگوی شکلگیری انتقال یادگیری به محیط کار در برنامههای توسعه منابع انسانی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 37-51]
-
نجفی، محمود
ارائه مدلی جهت بهبود کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای: با توجه به الزامات اقتصاد مبتنی بر دانش [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 41-54]
-
نزاکت گو، بهزاد
اثربخشی آموزش زبان با کمک مودل برعملکرد درک مطلب زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 121-139]
-
نصر اصفهانی، احمدرضا
شناسایی و اعتباربخشی مؤلفههای برنامه مطلوب آموزش ریاضی پیش از دبستان و تحلیل محتوای کتب مربوط [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 23-36]
-
نوروزی، امید
تأثیر محیط یادگیری مشارکتی آنلاین مبتنی بر بازخورد همتا و آموزش استدلال ورزی بر کیفیت نگارش و بازخورد استدلالی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 27-44]
-
نیسی، عبدالکاظم
مقایسه درگیری تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت در دانشآموزان تیزهوش دختر و پسر [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 35-48]
و
-
وفا، شیما
آزمون روابط علی اضطراب تحصیلی بر اساس ادراک محیط کلاس با میانجی سبکهای مقابلهای در دانشآموزان [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 53-69]
-
ویسی، غلامرضا
طراحی و ارائه چارچوب مفهومی و مدل دانشگاه کارآفرین بر اساس نظریه داده بنیادِ سیستماتیک [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 115-132]
ی
-
یوسفی، نوریه
نقش واسطهای انگیزش تحصیلی در رابطه بین سرمایههای روانشناختی و فرسودگی تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 49-66]