آ

  • آذرکردار، ژیلا بررسی عوامل انگیزشی و بازدارنده مؤثر بر آموزش تربیت‌بدنی در مدارس [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 79-93]

  • آرام فر، بهنوش اثربخشی آموزش هوش معنوی بر مقابله با استرس و ارتباط مؤثر دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 109-125]

  • آیتی، محسن نقش استفاده از شبکه‏ های اجتماعی مجازی در توسعه حرفه‏ ای دبیران زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 127-140]

ا

  • ابراهیمی، سجاد نقش نگرش مذهبی و سبک زندگی اسلامی در پیش بینی میزان پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی ایران در دانش آموزان [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 59-73]

  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه آزمون روابط علی اضطراب تحصیلی بر اساس ادراک محیط کلاس با میانجی‌ سبک‌های مقابله‌ای در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 53-69]

  • احمدی، سید علی اکبر تبیین و ارائه مدل بهبود همدلی سازمانی در سازمان سنجش آموزش کشور با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 171-197]

  • اسلامی هرندی، فاطمه شناسایی مؤلفه های عدالت آموزشی در آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 55-75]

  • اعتماد اهری، علاء الدین طراحی برنامه درسی با رویکرد جهانی‌شدن و حفظ هویت فرهنگی و اعتبارسنجی آن از دیدگاه متخصصان [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 77-95]

  • افشاری نیا، کریم اثربخشی آموزش هوش معنوی بر مقابله با استرس و ارتباط مؤثر دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 109-125]

  • اکبری، احمد شناسایی و اولویت‏گذاری عوامل مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 133-152]

  • اکبری، تقی سنجش میزان محرومیت مناطق آموزش‏وپرورش استان اردبیل و ارائه راهبردهایی به‏منظور نیل به توسعه پایدار آموزشی [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 97-114]

  • الهامیان، نگار طراحی الگوی اجرای برنامه درسی تربیت‌معلم مبتنی بر اسناد تحولی آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 145-161]

  • امیرخانی، امیرحسین تبیین و ارائه مدل بهبود همدلی سازمانی در سازمان سنجش آموزش کشور با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 171-197]

  • امین بیدختی، علی اکبر تدوین الگوی شکل‌گیری انتقال یادگیری به محیط کار در برنامه‌های توسعه منابع انسانی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 37-51]

  • امین بیدختی، علی اکبر ارائه مدلی جهت بهبود کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای: با توجه به الزامات اقتصاد مبتنی بر دانش [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 41-54]

ب

  • بافنده زنده، علیرضا شناسایی عوامل موثر برکاهش کارآموزان آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 105-119]

  • باقری، نسرین آزمون روابط علی اضطراب تحصیلی بر اساس ادراک محیط کلاس با میانجی‌ سبک‌های مقابله‌ای در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 53-69]

  • بهرامی، هادی اثر بخشی آموزش تفکر مثبت نگر بر تنظیم شناختی هیجان و اهمال کاری در دانش اموزان دختر دوره دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 23-40]

  • بهشتی، سعید تأثیر برنامه‌ی آموزشی فلسفه برای کودکان بر میزان مهارت استدلال دانش‌آموزان پسر [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 23-33]

پ

  • پارسا معین، کورش چالش‌ها و نارسایی‌های پذیرش و کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن . [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 67-78]

  • پرتوی، اصغر نقش نگرش مذهبی و سبک زندگی اسلامی در پیش بینی میزان پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی ایران در دانش آموزان [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 59-73]

ت

  • تقوائی نیا، علی تأثیر مربیگری شناختی رفتاری بر کمال‌گرایی منفی و خود ناتوان‌سازی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 95-110]

  • توکل، محمد عوامل و پیامدهای جامعه شناختی تقاضای اجتماعی برای تحصیل در دوره دکتری در دهه اخیر در ایران [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 7-25]

ج

  • جباری، مهدی شناسایی و اولویت‏گذاری عوامل مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 133-152]

  • جعفری، طیبه پیش‌بینی اضطراب امتحان بر اساس ابعاد دشواری در تنظیم هیجان در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 111-122]

چ

  • چنگایی، مهتاب موفقیت یا عدم موفقیت تحصیلی: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 75-91]

ح

  • حاتمی، جواد تأثیر محیط یادگیری مشارکتی آنلاین مبتنی بر بازخورد همتا و آموزش استدلال ورزی بر کیفیت نگارش و بازخورد استدلالی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 27-44]

  • حاتمی، حمیدرضا اثر بخشی آموزش تفکر مثبت نگر بر تنظیم شناختی هیجان و اهمال کاری در دانش اموزان دختر دوره دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 23-40]

  • حاجی حسین نژاد، غلامرضا طراحی الگوی اجرای برنامه درسی تربیت‌معلم مبتنی بر اسناد تحولی آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 145-161]

  • حامدی نسب، صادق نقش استفاده از شبکه‏ های اجتماعی مجازی در توسعه حرفه‏ ای دبیران زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 127-140]

  • حسنی، محمد سنجش میزان محرومیت مناطق آموزش‏وپرورش استان اردبیل و ارائه راهبردهایی به‏منظور نیل به توسعه پایدار آموزشی [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 97-114]

  • حسین زاده تقوایی، مرجان اثربخشی آموزش حل‌ مسئله بر کیفیت ‌زندگی و حل ‌مسئله اجتماعی دختران تیزهوش با موفقیت ‌کمتر ‌از ‌حد ‌انتظار [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 93-108]

  • حسینی، سعیده السادات اثربخشی آموزش هوش معنوی بر مقابله با استرس و ارتباط مؤثر دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 109-125]

  • حسینی لرگانی، مریم بررسی عوامل اثر گذار بر فرسودگی تحصیلی از دیدگاه دانشجویان و اعضای هیأت علمی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 141-154]

  • حیدری، الهام بررسی روابط بین فرهنگ تحقیقاتی دانشگاه و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: نقش واسطه گری توانمندی نگارش علمی [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 7-21]

د

  • درتاج، اکرم شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر برتوانمندسازی مدیران هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای استان کرمان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 7-22]

  • دلاور، علی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر برتوانمندسازی مدیران هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای استان کرمان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 7-22]

ر

  • رحمانی، جعفر طراحی و ارائه چارچوب مفهومی و مدل دانشگاه کارآفرین بر اساس نظریه داده بنیادِ سیستماتیک [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 115-132]

  • رحیمیان، حمید مدل پاسخگویی اثربخش دانشگاه های دولتی: مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 7-22]

  • رحیمیان بوگر، اسحق تأثیر مربیگری شناختی رفتاری بر کمال‌گرایی منفی و خود ناتوان‌سازی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 95-110]

  • رستمی، کاوه تأثیر برنامه‌ی آموزشی فلسفه برای کودکان بر میزان مهارت استدلال دانش‌آموزان پسر [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 23-33]

  • رضایی پور الماسی، مارال تأثیر واقعیت مجازی بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه دهم در درس شیمی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 157-171]

  • رفیعی پور، امین پیش‌بینی اضطراب امتحان بر اساس ابعاد دشواری در تنظیم هیجان در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 111-122]

  • رفیعی پور، رامین پیش ‏بینی خودمهارگری بر اساس هیجان‏خواهی و خودمیان‏ بینی؛ نقش میانجی‏ گرانه‏ ی سبک‏های مقابله ‏ای دانش‏آموزان [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 153-170]

ز

  • زنگی آبادی، معصومه اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان ناسازگار [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 71-87]

س

  • سامری، مریم سنجش میزان محرومیت مناطق آموزش‏وپرورش استان اردبیل و ارائه راهبردهایی به‏منظور نیل به توسعه پایدار آموزشی [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 97-114]

  • سبحانی، لیلا پیش ‏بینی خودمهارگری بر اساس هیجان‏خواهی و خودمیان‏ بینی؛ نقش میانجی‏ گرانه‏ ی سبک‏های مقابله ‏ای دانش‏آموزان [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 153-170]

  • سپاه منصور، مژگان مقایسه اثربخشی آموزش خود تنظیمی شناختی و آموزش فناوری اطلاعات برهوش سازمانی کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 141-155]

  • سلطانی، اصغر رابطه برداشت‌ها از یادگیری و رویکردهای مطالعه و یادگیری در دانشجویان: یک تحلیل مدل‌سازی معادله ساختاری [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 123-143]

  • سلیمانی، الهام سادات تدوین الگوی شکل‌گیری انتقال یادگیری به محیط کار در برنامه‌های توسعه منابع انسانی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 37-51]

  • سلیمی، حسین موفقیت یا عدم موفقیت تحصیلی: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 75-91]

ش

  • شاکری حسین آباد، محسن مدل پاسخگویی اثربخش دانشگاه های دولتی: مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 7-22]

  • شریعتمدار، آسیه موفقیت یا عدم موفقیت تحصیلی: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 75-91]

  • شریعتی، فرهاد ارائه مدلی جهت بهبود کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای: با توجه به الزامات اقتصاد مبتنی بر دانش [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 41-54]

  • شریفی، حسن پاشا نقش واسطه‌ای انگیزش تحصیلی در رابطه بین سرمایه‌های روان‌شناختی و فرسودگی تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 49-66]

  • شریفی، نسترن نقش واسطه‌ای انگیزش تحصیلی در رابطه بین سرمایه‌های روان‌شناختی و فرسودگی تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 49-66]

  • شعاع اردبیلی، فرزان طراحی و ارائه چارچوب مفهومی و مدل دانشگاه کارآفرین بر اساس نظریه داده بنیادِ سیستماتیک [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 115-132]

  • شفقتی، سعید پیش‌بینی اضطراب امتحان بر اساس ابعاد دشواری در تنظیم هیجان در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 111-122]

  • شفیعی، ایران اثر بخشی آموزش تفکر مثبت نگر بر تنظیم شناختی هیجان و اهمال کاری در دانش اموزان دختر دوره دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 23-40]

  • شهراسبی، رحمن تبیین و ارائه مدل بهبود همدلی سازمانی در سازمان سنجش آموزش کشور با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 171-197]

  • شهریاری احمدی، منصوره مقایسه اثربخشی آموزش خود تنظیمی شناختی و آموزش فناوری اطلاعات برهوش سازمانی کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 141-155]

  • شیخ الاسلامی، علی پیش‌‏بینی قصد کارآفرینی دانشجویان براساس سرمایه‏‌ی روانشناختی و انطباق‏‌پذیری مسیر شغلی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 89-103]

  • شیخ شعاعی، مهلا رابطه برداشت‌ها از یادگیری و رویکردهای مطالعه و یادگیری در دانشجویان: یک تحلیل مدل‌سازی معادله ساختاری [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 123-143]

  • شیرانی بیدآبادی، ناهید شناسایی و اعتباربخشی مؤلفه‌های برنامه مطلوب آموزش ریاضی پیش از دبستان و تحلیل محتوای کتب مربوط [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 23-36]

ص

  • صادقی، حسین پیش ‏بینی خودمهارگری بر اساس هیجان‏خواهی و خودمیان‏ بینی؛ نقش میانجی‏ گرانه‏ ی سبک‏های مقابله ‏ای دانش‏آموزان [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 153-170]

  • صادقی، مسعود اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان ناسازگار [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 71-87]

ع

  • عابدی، احمد شناسایی و اعتباربخشی مؤلفه‌های برنامه مطلوب آموزش ریاضی پیش از دبستان و تحلیل محتوای کتب مربوط [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 23-36]

  • عابدینی، علی پیش‌بینی اضطراب امتحان بر اساس ابعاد دشواری در تنظیم هیجان در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 111-122]

  • عباس پور، عباس مدل پاسخگویی اثربخش دانشگاه های دولتی: مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 7-22]

  • عباس پور، عباس شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر برتوانمندسازی مدیران هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای استان کرمان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 7-22]

  • عبدالهی، حسین شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر برتوانمندسازی مدیران هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای استان کرمان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 7-22]

  • عبدی، علی کلاس معکوس: کارایی آموزشی و تأثیر آن بر عملکرد درسی و بار شناختی ادراک شده دانشجویان(مورد مطالعه: درس فناوری اطلاعات در روان‌شناسی، دانشگاه پیام نور) [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 45-58]

  • عسکری، محمد رضا مقایسه درگیری تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت در دانش‌آموزان تیزهوش دختر و پسر [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 35-48]

غ

  • غفاری، سعید پیش ‏بینی خودمهارگری بر اساس هیجان‏خواهی و خودمیان‏ بینی؛ نقش میانجی‏ گرانه‏ ی سبک‏های مقابله ‏ای دانش‏آموزان [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 153-170]

ف

  • فتحی، جلیل اثربخشی آموزش زبان با کمک مودل برعملکرد درک مطلب زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 121-139]

  • فراستخواه، مقصود مدل پاسخگویی اثربخش دانشگاه های دولتی: مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 7-22]

  • فرحبخش، کیومرث موفقیت یا عدم موفقیت تحصیلی: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 75-91]

  • فردانش، هاشم تأثیر محیط یادگیری مشارکتی آنلاین مبتنی بر بازخورد همتا و آموزش استدلال ورزی بر کیفیت نگارش و بازخورد استدلالی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 27-44]

  • فیاض، ایراندخت تأثیر برنامه‌ی آموزشی فلسفه برای کودکان بر میزان مهارت استدلال دانش‌آموزان پسر [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 23-33]

ق

  • قاسمی، کبری طراحی برنامه درسی با رویکرد جهانی‌شدن و حفظ هویت فرهنگی و اعتبارسنجی آن از دیدگاه متخصصان [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 77-95]

  • قدم پور، عزت اله اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان ناسازگار [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 71-87]

ک

  • کازرونی شامیری، هادی نقش آموزش‌های مجازی و حاکمیت فن‌آوری اطلاعات در شایسته‌سالاری مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 155-169]

  • کاکابرایی، کیوان اثربخشی آموزش هوش معنوی بر مقابله با استرس و ارتباط مؤثر دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 109-125]

  • کرانی، مهدی تأثیر مربیگری شناختی رفتاری بر کمال‌گرایی منفی و خود ناتوان‌سازی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 95-110]

  • کرمی، مرتضی تدوین الگوی شکل‌گیری انتقال یادگیری به محیط کار در برنامه‌های توسعه منابع انسانی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 37-51]

  • کریمی، فریبا شناسایی مؤلفه های عدالت آموزشی در آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 55-75]

  • کریمیان‌پور، غفار پیش‌‏بینی قصد کارآفرینی دانشجویان براساس سرمایه‏‌ی روانشناختی و انطباق‏‌پذیری مسیر شغلی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 89-103]

  • کشاورزی، فهیمه بررسی روابط بین فرهنگ تحقیقاتی دانشگاه و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: نقش واسطه گری توانمندی نگارش علمی [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 7-21]

  • کوشازاده، علی شناسایی و اولویت‏گذاری عوامل مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 133-152]

  • کوشازاده، فاطمه شناسایی و اولویت‏گذاری عوامل مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 133-152]

  • کیان، مرجان طراحی الگوی اجرای برنامه درسی تربیت‌معلم مبتنی بر اسناد تحولی آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 145-161]

  • کیانی، عارفه پیش‌‏بینی قصد کارآفرینی دانشجویان براساس سرمایه‏‌ی روانشناختی و انطباق‏‌پذیری مسیر شغلی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 89-103]

ل

  • لطیفی، سعید تأثیر محیط یادگیری مشارکتی آنلاین مبتنی بر بازخورد همتا و آموزش استدلال ورزی بر کیفیت نگارش و بازخورد استدلالی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 27-44]

م

  • مجتبایی، مینا آزمون روابط علی اضطراب تحصیلی بر اساس ادراک محیط کلاس با میانجی‌ سبک‌های مقابله‌ای در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 53-69]

  • محمدزاده، بهبود شناسایی عوامل موثر برکاهش کارآموزان آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 105-119]

  • محمدی جاوید، شهین مقایسه اثربخشی آموزش خود تنظیمی شناختی و آموزش فناوری اطلاعات برهوش سازمانی کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 141-155]

  • مرادی، جلیل بررسی عوامل انگیزشی و بازدارنده مؤثر بر آموزش تربیت‌بدنی در مدارس [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 79-93]

  • مرادی، سعید نقش آموزش‌های مجازی و حاکمیت فن‌آوری اطلاعات در شایسته‌سالاری مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 155-169]

  • مرزوقی، رحمت اله بررسی روابط بین فرهنگ تحقیقاتی دانشگاه و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: نقش واسطه گری توانمندی نگارش علمی [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 7-21]

  • مطهری نژاد، حسین رابطه برداشت‌ها از یادگیری و رویکردهای مطالعه و یادگیری در دانشجویان: یک تحلیل مدل‌سازی معادله ساختاری [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 123-143]

  • معقول، علی شناسایی و اولویت‏گذاری عوامل مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 133-152]

  • مفیدی، فرخنده تأثیر برنامه‌ی آموزشی فلسفه برای کودکان بر میزان مهارت استدلال دانش‌آموزان پسر [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 23-33]

  • مقامی، حمیدرضا تأثیر واقعیت مجازی بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه دهم در درس شیمی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 157-171]

  • مکوندی، بهنام مقایسه درگیری تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت در دانش‌آموزان تیزهوش دختر و پسر [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 35-48]

  • مکی آل آقا، بدیع الزمان طراحی برنامه درسی با رویکرد جهانی‌شدن و حفظ هویت فرهنگی و اعتبارسنجی آن از دیدگاه متخصصان [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 77-95]

  • ملکی، حسن تأثیر برنامه‌ی آموزشی فلسفه برای کودکان بر میزان مهارت استدلال دانش‌آموزان پسر [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 23-33]

  • مهاجران، بهناز سنجش میزان محرومیت مناطق آموزش‏وپرورش استان اردبیل و ارائه راهبردهایی به‏منظور نیل به توسعه پایدار آموزشی [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 97-114]

  • مهدی زاده، منصوره عوامل و پیامدهای جامعه شناختی تقاضای اجتماعی برای تحصیل در دوره دکتری در دهه اخیر در ایران [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 7-25]

  • موسوی، میرنجف سنجش میزان محرومیت مناطق آموزش‏وپرورش استان اردبیل و ارائه راهبردهایی به‏منظور نیل به توسعه پایدار آموزشی [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 97-114]

  • موسی پور، نعمت الله طراحی الگوی اجرای برنامه درسی تربیت‌معلم مبتنی بر اسناد تحولی آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 145-161]

  • موغلی، علیرضا تبیین و ارائه مدل بهبود همدلی سازمانی در سازمان سنجش آموزش کشور با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 171-197]

  • میر شاه جعفری، سید ابراهیم شناسایی و اعتباربخشی مؤلفه‌های برنامه مطلوب آموزش ریاضی پیش از دبستان و تحلیل محتوای کتب مربوط [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 23-36]

ن

  • نادی، محمدعلی شناسایی مؤلفه های عدالت آموزشی در آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 55-75]

  • نجفی، محمود تدوین الگوی شکل‌گیری انتقال یادگیری به محیط کار در برنامه‌های توسعه منابع انسانی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 37-51]

  • نجفی، محمود ارائه مدلی جهت بهبود کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای: با توجه به الزامات اقتصاد مبتنی بر دانش [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 41-54]

  • نزاکت گو، بهزاد اثربخشی آموزش زبان با کمک مودل برعملکرد درک مطلب زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 121-139]

  • نصر اصفهانی، احمدرضا شناسایی و اعتباربخشی مؤلفه‌های برنامه مطلوب آموزش ریاضی پیش از دبستان و تحلیل محتوای کتب مربوط [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 23-36]

  • نوروزی، امید تأثیر محیط یادگیری مشارکتی آنلاین مبتنی بر بازخورد همتا و آموزش استدلال ورزی بر کیفیت نگارش و بازخورد استدلالی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 27-44]

  • نیسی، عبدالکاظم مقایسه درگیری تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت در دانش‌آموزان تیزهوش دختر و پسر [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 35-48]

و

  • وفا، شیما آزمون روابط علی اضطراب تحصیلی بر اساس ادراک محیط کلاس با میانجی‌ سبک‌های مقابله‌ای در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 53-69]

  • ویسی، غلامرضا طراحی و ارائه چارچوب مفهومی و مدل دانشگاه کارآفرین بر اساس نظریه داده بنیادِ سیستماتیک [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 115-132]

ی

  • یوسفی، نوریه نقش واسطه‌ای انگیزش تحصیلی در رابطه بین سرمایه‌های روان‌شناختی و فرسودگی تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 49-66]